Facebook annonsering
Fra oppsett av Facebook Page til direkte annonsering i nettverket. Synlighet for bedrifter på nett blir stadig viktigere, derfor er Facebook en nyttig kanal for din bedrift.
Facebook annonsering kan deles inn i to grupper. vanlig annonse eller sponset post.
- Vanlig annonse: Her reklamerer du som en helt vanlig annonsør og kan sette det segmentet du ønsker å treffe. Det er særs vikitg å segmentere riktig slik at du når riktige kunder.
- Sponset post: Her reklamerer du eller promoterer en post som du enten har laget selv eller som vi lager. Hensikten her er å skape en syngerieffekt mellom de som allerede har likt posten til venner av disse igjen.? Et eksempel på en sponset post kan være at bedriften deres ønsker å ha en konkurranse en måned.
Hva gjør vi for deg?
- Strategi og budsjettering
- Get started manual
- Oppretter din Facebook Advertising konto
- Gi råd om hva slags bilder som bør/ikke bør brukes
- Skriver annonsetekster
- Gi råd om segmentering
- Koordinering mot eventuelle andre markedsaktiviteter
- Optimalisering av kampanjer
- Test av landingssider og optimalisering (A/B-testing eller multivariat testing)
- Rapporteringer