Facebook annonsering

Fra oppsett av Facebook Page til direkte annonsering i nettverket. Synlighet for bedrifter på nett blir stadig viktigere, derfor er Facebook en nyttig kanal for din bedrift.

Facebook annonsering kan deles inn i to grupper. vanlig annonse eller sponset post.

  • Vanlig annonse: Her reklamerer du som en helt vanlig annonsør og kan sette det segmentet du ønsker å treffe. Det er særs vikitg å segmentere riktig slik at du når riktige kunder.
  • Sponset post: Her reklamerer du eller promoterer en post som du enten har laget selv eller som vi lager. Hensikten her er å skape en syngerieffekt mellom de som allerede har likt posten til venner av disse igjen.? Et eksempel på en sponset post kan være at bedriften deres ønsker å ha en konkurranse en måned.

Hva gjør vi for deg?

  • Strategi og budsjettering
  • Get started manual
  • Oppretter din Facebook Advertising konto
  • Gi råd om hva slags bilder som bør/ikke bør brukes
  • Skriver annonsetekster
  • Gi råd om segmentering
  • Koordinering mot eventuelle andre markedsaktiviteter
  • Optimalisering av kampanjer
  • Test av landingssider og optimalisering (A/B-testing eller multivariat testing)
  • Rapporteringer