Om oss

MN skal i framtidige utgaver distribueres ut til hele Norge. Vi vil ha et opplag på 3000, som blir å finne på destinasjoner av interesse og strategisk viktige områder. MN ønsker å fremstå som en samfunns engasjerende bedrift og vi legger stor vekt på å kunne «gi noe tilbake», både til kunde og samarbeidende bedrifter. MN-Magasinet vil i hver utgave ha fokus på en ideell organisasjon, – en organisasjon som har stor delaktighet med å fremme hjelp og trygghet til mennesker som trenger det.

I hver utgave vil vi «gi bort» som en gave, 2% av omsetningen. Dette betyr at du som bedrift kan være en bidragsyter og bli en samfunnsengasjert bedrift under parolen «vi gir noe tilbake». Dette vil gi stor verdi både for den ideelle organisasjonen og bedriftene som inngår i et samarbeid med oss. MN vil også ha fokus på «markante personer» i hver utgave, slik at magasinet framstår som en seriøs aktør. Vi legger stor prestisje i å finne de riktige aktørene, som bygger verdi for våre kunder.

MN sitt viktigste satsningsområde, sammen med magasinet blir sosiale medier. Fordel sosiale medier: Nordmenn er på verdenstoppen i forhold til bruk på sosiale medier. Basert på forutsetninger og behov bedrifter har vil sosiale medier bli en segmenteringsmulighet, kostnadseffektiv og tilpassningsdyktig arena.

Her er det rom for både store og små bedrifter. For at våre kunder skal få maksimalt igjen for et samarbeid med oss, legger vi opp til en storstilt satsning både på Google (SEO), Facebook, Snap, Instagram og LinkedIn. Google er en viktig plattform for bedrifter i dag, og mange ønsker å ligge øverst i søkemotorene, slik at sin bedrift blir «først sett» I dag er det gjort en stor oppdatering i google, det som heter «Mobile first».

Dette betyr at søkemotorene jobber mye opp mot mobiltilpasset innhold, kontra innhold fra «vanlige» websider som på PC. MN vil i stor grad jobbe opp mot konseptet «mobile first» for våre kunder. For din bedrift finnes det mange flotte muligheter på sosiale medier. Media og Næring As har ifra September 2018 fått nye eiere Chriss Iren Grenstabakk og Kathrine Angelica Hanssen Hovedkontoret er i Trondheim